Дали дебатите ќе влијаат во одлуката на граѓаните |
E martë, 31 maj 2011 10:29 | |||
Македонскиот центар за меѓународна соработка (МЦМС), Институтот за демократија (ИДСЦС) и Македонскиот институт за медиуми (МИМ) како дел од Мојот избор 2011, ги истражуваа мислењата на граѓаните за текот на изборната кампања и односот на медиумите. Во прилог се објавите во медиумите. Истражување: Дебатата нема да му помогне на мнозинството за кого да гласаДебата помеѓу политичките лидери на 61, 7 отсто од граѓаните не би им помогнала да се одлучат за кого да гласаат на 61,7 отсто , бидејќи или се веќе определени - 28,6 отсто или дебатата нема никакво влијание врз нив – 33,1. Ова го покажуваат резултатите од истражувањето на мислењата на граѓаните за текот на изборната кампања и односот на медиумите, од страна на Македонскиот центар за меѓународна соработка (МЦМС), Институтот за демократија (ИДСЦС) и Македонскиот институт за медиуми (МИМ), како дел од „Мојот избор 2011". Извор: МТВ Истражување: Дебатата нема да му помогне на мнозинството за кого да гласаДебата помеѓу политичките лидери на 61, 7 отсто од граѓаните не би им помогнала да се одлучат за кого да гласаат на 61,7 отсто , бидејќи или се веќе определени - 28,6 отсто или дебатата нема никакво влијание врз нив – 33,1. Извор: Макфакс Истражување: Дебатата нема да му помогне на мнозинството за кого да гласаДебата помеѓу политичките лидери на 61, 7 отсто од граѓаните не би им помогнала да се одлучат за кого да гласаат на 61,7 отсто , бидејќи или се веќе определени - 28,6 отсто или дебатата нема никакво влијание врз нив – 33,1. Ова го покажуваат резултатите од истражувањето на мислењата на граѓаните за текот на изборната кампања и односот на медиумите, од страна на Македонскиот центар за меѓународна соработка (МЦМС), Институтот за демократија (ИДСЦС) и Македонскиот институт за медиуми (МИМ), како дел од „Мојот избор 2011". Извор: Точка Изборна кампања со негативна реторикаВо Македонија во тек е изборната кампања за предвремените парламентарни избори, што треба да се одржат на 5 јуни. Освен меѓународните приоритети, на агендата на партиите се и социјалните теми. Извор: Дојче веле МЦМС: Дебатите немаат влијание за 61,7 отсто од граѓанитеОва го покажуваат резултатите од истражувањето на мислењата на граѓаните за текот на изборната кампања и односот на медиумите, од страна на Македонскиот центар за меѓународна соработка (МЦМС), Институтот за демократија (ИДСЦС) и Македонскиот институт за медиуми (МИМ), како дел од „Мојот избор 2011". Извор: Прес 24 МЦМС: КАМПАЊАТА НЕМА ДА ВЛИЈАЕ ВРЗ ИЗБОРОТ НА ГЛАСАЧИТЕИзборната кампања за парламентарните избори воопшто нема, или малку ќе промени во рејтинзите на партиите, е став на 59,6% од граѓаните, за разлика од 30,1% кои очекуваат голема или целосна промена на рејтинзите. Извор: Капитал
|