Дали дебатите ќе влијаат во одлуката на граѓаните - Македонски центар за меѓународна соработка - МЦМС

Македонски центар за меѓународна соработка - МЦМС

Дали дебатите ќе влијаат во одлуката на граѓаните PDF Печати Е-пошта
Вторник, 31 мај 2011 10:29

Македонскиот центар за меѓународна соработка (МЦМС), Институтот за демократија (ИДСЦС) и Македонскиот институт за медиуми (МИМ) како дел од Мојот избор 2011, ги истражуваа мислењата на граѓаните за текот на изборната кампања и односот на медиумите. Во прилог се објавите во медиумите.

Истражување: Дебатата нема да му помогне на мнозинството за кого да гласа

Дебата помеѓу политичките лидери на 61, 7 отсто од граѓаните не би им помогнала да се одлучат за кого да гласаат на 61,7 отсто , бидејќи или се веќе определени - 28,6 отсто или дебатата нема никакво влијание врз нив – 33,1.

Ова го покажуваат резултатите од истражувањето на мислењата на граѓаните за текот на изборната кампања и односот на медиумите, од страна на Македонскиот центар за меѓународна соработка (МЦМС), Институтот за демократија (ИДСЦС) и Македонскиот институт за медиуми (МИМ), како дел од „Мојот избор 2011".

Извор: МТВ

Истражување: Дебатата нема да му помогне на мнозинството за кого да гласа

Дебата помеѓу политичките лидери на 61, 7 отсто од граѓаните не би им помогнала да се одлучат за кого да гласаат на 61,7 отсто , бидејќи или се веќе определени - 28,6 отсто или дебатата нема никакво влијание врз нив – 33,1.

Извор: Макфакс

Истражување: Дебатата нема да му помогне на мнозинството за кого да гласа

Дебата помеѓу политичките лидери на 61, 7 отсто од граѓаните не би им помогнала да се одлучат за кого да гласаат на 61,7 отсто , бидејќи или се веќе определени - 28,6 отсто или дебатата нема никакво влијание врз нив – 33,1.

Ова го покажуваат резултатите од истражувањето на мислењата на граѓаните за текот на изборната кампања и односот на медиумите, од страна на Македонскиот центар за меѓународна соработка (МЦМС), Институтот за демократија (ИДСЦС) и Македонскиот институт за медиуми (МИМ), како дел од „Мојот избор 2011".

Извор: Точка

Изборна кампања со негативна реторика

Во Македонија во тек е изборната кампања за предвремените парламентарни избори, што треба да се одржат на 5 јуни. Освен меѓународните приоритети, на агендата на партиите се и социјалните теми.

Извор: Дојче веле

МЦМС: Дебатите немаат влијание за 61,7 отсто од граѓаните

Ова го покажуваат резултатите од истражувањето на мислењата на граѓаните за текот на изборната кампања и односот на медиумите, од страна на Македонскиот центар за меѓународна соработка (МЦМС), Институтот за демократија (ИДСЦС) и Македонскиот институт за медиуми (МИМ), како дел од „Мојот избор 2011".

Извор: Прес 24

МЦМС: КАМПАЊАТА НЕМА ДА ВЛИЈАЕ ВРЗ ИЗБОРОТ НА ГЛАСАЧИТЕ

Изборната кампања за парламентарните избори воопшто нема, или малку ќе промени во рејтинзите на партиите, е став на 59,6% од граѓаните, за разлика од 30,1% кои очекуваат голема или целосна промена на рејтинзите.

Извор: Капитал

 

Google translate

Следи нé

FacebookYouTubeTwitterScribdRSS

Се наоѓаш тука  : Почетна Вести и јавност МЦМС во медиумите Дали дебатите ќе влијаат во одлуката на граѓаните